כיצד לפרסם באתרים הגדולים בישראל, במחירים הטובים ביותר ולקבל את הפניות האיכותיות ביותר?

בעלי עסקים נוהגים לפרסם בערוצי הפרסום הקלאסיים, כמו גוגל ופייסבוק, ולהתעלם למעשה מהאפשרות לקבל את הפניות המדויקות ביותר שבאפשרותם לקבל. ההזדמנות לבעלי עסקים: יצירת פניות מלקוחות פוטנציאליים שקראו על השירות שלכם והבינו בדיוק מה אתם עומדים למכור להם. הבעיה – מדובר בערוץ פרסומי שלרוב מתאים לבעלי תקציב חודשי שגדול מ-5,000 ש"ח. אז בפשטות – איך … המשך לקרוא כיצד לפרסם באתרים הגדולים בישראל, במחירים הטובים ביותר ולקבל את הפניות האיכותיות ביותר?